فعلا


می خواستم  یکی دیگه از قسمتهای دستور طبخمو بذارم تو وبلاگ....نمیدونم شاید هم یه کار دیگه میکردم... اما دیدم  فایده نداره ... فعلا تا  مدتی به این شکل از وبلاگ نویسی بی اعتماد شدم ... از این بعد نوشته های کوتاه تری میذارم تو وبلاگ ... خیلی کوتاه تر ... فقط یه چیزی ... فیلم the good girl رو حتما ببینید ... همیشه وقتی فکر میکنین اوضاع خیلی خرابه بدونین که خراب تر از اینم میتونه بشه.
نظرات 3 + ارسال نظر
لاله شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام پیمان ... آره من هم می گم همیشه اوضاع از اینی که هست می تونه بدتر باشه ...مثلا من تا می خوام شکوه و گلایه کنن -برام ردیف می کنن - می گن - خوب بود بچه ات سرطان داشت ؟- خوب بود که ام اس می گرفتی یه گوشه ای می افتادی - معلومه که خوب نیست !- بله همیشه همینطوره - بدتر هم وجود داره - مخصوصا در رابطه با آدم ها که روز به روز دارن بدتر می شن ...بدتر و بدتر ... ( هر جوری دلت می خواد بنویس - من یکی که می آم و می خونم - فیلم رو هم می رم می بینم - فکر می کنم آخرین فیلمی که دیدم مال زمان های خیلی دور بود - شاید بهونه ای شد برای با تلویزیون آشتی کردن !) - Take care راستی به عزیز مستانه هم سلام فراون با مهربونی برسان! ارادتمند لاله

لاله یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:35 ق.ظ

برای امروز هم سلام ...

وحید یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:42 ق.ظ http://koodakaneha.persianblog.com

سلام. ممنون. اوضاع به هم ریختس. شلوغ شلوغ. مخلصیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد